Geen bezorgkosten vanaf €75,-!
Uitsluitend topproducten
Veilig online betalen
  • Klantenservice

Welkom thuis!

‘Thuis’ is best een mooi positief geladen woord, vindt u niet? Ik heet u van harte welkom bij ons thuis, bij Vanilla Venture, de zaak die ik vijfentwintig jaar geleden met mijn broer begon. We groeiden uit van een klein importinitiatief met de mooiste verse vanille uit het verre Madagaskar en bijvoorbeeld geurige kaneel uit Sri Lanka tot een onderneming waar vele honderden exclusieve delicatessen naartoe verscheept worden uit heel de wereld. Allemaal producten met een verhaal; dát heeft onze belangstelling. Het moet iets doen met de zintuigen en het moet een goed verhaal hebben. En dat geldt ook voor – zo is in die jaren gebleken – de chefs uit het hogere restaurantsegment. Waar sterren gekookt worden, daar zijn ook wij. Is dat niet meteen ook het grootste compliment dat je kunt krijgen? Geen dag gaat voorbij zonder een moment van trots.

Al langer geleden merken wij dat de serieuze hobbykok óók geïnteresseerd is in onze producten. Op deze site bieden wij haar en hem een virtuele vitrine met allerlei heerlijke dingen die snel online te bestellen zijn. Vaak de volgende dag al in huis. En dat allemaal onder ons moto: wat van ver komt, is lekker!

Veel ‘winkelplezier’!

Gerard Jansen

namens het hele team van Vanilla Venture

PS Als u meer over ons bedrijf wilt weten, lees dan dit artikel uit Het Parool.

Vragen? Neem contact met ons op
Design: De Staat van Creatie - Techniek: ecBase - Illustraties: Holly Ink © Vanilla - Venture 2024 - Sitemap