Geen bezorgkosten vanaf €75,-!
Uitsluitend topproducten
Veilig online betalen
  • Klantenservice

De levertijd

Bestellingen besteld op werkdagen voor 12.00 uur worden in de regel binnen één dag geleverd met uitzondering van feestdagen. De bestellingen worden bezorgd door UPS (zie leveringsvoorwaarden op ups.nl ). Mocht een pakket onbestelbaar zijn door afwezigheid dan zal de bestelling in overleg opnieuw worden verstuurd, kosten hiervan zullen aan u worden doorberekend. Mochten producten niet leverbaar zijn, nemen wij contact met u op.

Levering vindt plaats op dinsdag tot en met zaterdag.

De verzendkosten
De verzendkosten zijn € 12,50 voor bestellingen onder de €75,-.
Voor bestellingen vanaf € 75,- zijn de verzendkosten gratis.

Bestelling ophalen
Ja dat is mogelijk. Bij uw bestelling in de webshop kunt u dit aangeven. Bestellingen kunnen worden opgehaald in ons filiaal in Amsterdam. Er worden hier geen kosten voor berekend.

Levering buitenland
Vooralsnog levert Vanilla Venture alleen in Nederland.

Verzending gekoelde producten
Gekoelde producten versturen wij in speciale thermoverpakkingen voorzien van koelelementen. Hierdoor kunnen wij garanderen dat uw product minimaal 36 uur gekoeld blijft. Wij raden aan rekening te houden met de te verwachte aankomstdatum. Indien u uw bestelling op het postkantoor moet komen ophalen, vragen wij u dit zo snel mogelijk te doen.

Betalen

Hoe kan ik betalen?
Bij Vanilla Venture kunt u betalen met IDEAL en met creditcards van Mastercard en Visa. Andere betaalmethoden worden niet geaccepteerd.

Wat is iDEAL?
iDEAL is online betalen via internetbankieren. Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. Als je bankiert via Internet bij de Rabobank, ABN AMRO, SNS bank, ING of Postbank, kun je via onze site op een veilige manier elektronisch de betaling van uw bestelling regelen. Een elektronische betaling via Internet is te vergelijken met een PIN-betaling in een winkel.  Op onze webshop kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

Ik heb een coupon/ actiecode, waar en hoe moet ik die invullen?
Voordat u uw bestelling gaat afronden kunt u de couponcode invullen. De korting wordt direct verrekend.

Klachten

Klachtenprocedure
Indien u niet tevreden bent over onze producten of diensten, neem dan binnen redelijke termijn contact op met één van onze medewerkers of stuur  een e-mail aan winkel@vanillaventure.nl Mocht u schriftelijk willen reageren: richt uw klacht schriftelijk aan Vanilla Venture, Contactweg 30e, 1014 AN Amsterdam, onder vermelding van uw klantnummer, naam, adres en woonplaats.

Klachten afhandeling
Vanilla Venture zal uw klacht zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen veertien dagen na ontvangst afhandelen. Indien de klacht niet binnen deze periode opgelost kan worden, wordt u hiervan op de hoogte gebracht met een indicatie van de vertragingsduur.

Over Vanilla Venture
Voor meer informatie over Vanilla Venture kunt u kijken onder het kopje 'meer info over Vanilla Venture' op de productdetailpagina.

Overige vragen
Voor vragen en opmerkingen over de website of over uw bestelling(en), kunt u contact opnemen via info@vanillaventure.nl of telefonisch via (020) 676 9146 ma-vr van 09.00 tot 17.00 uur.

Webshop keurmerk
Wij zijn aangesloten bij de Stichting Webshop Keurmerk. De Stichting Webshop Keurmerk is sinds 2001 dé brancheorganisatie en hét Thuiswinkel Keurmerk van thuiswinkels die hun producten en diensten voornamelijk via internet aanbieden. Met meer dan 2700 aangesloten webwinkels is de Stichting het grootste erkende Keurmerk van Nederland. De bij het Nederlandse Webshop Keurmerk aangesloten winkels staan onder onafhankelijk toezicht van de Stichting. De Stichting Webshop Keurmerk beoogt consumenten te beschermen tegen ondeugdelijke webwinkels en/of thuiswinkels.

Privacy statement
Vanilla Venture  zal de door u verstrekte persoonsgegevens niet doorgeven aan andere partijen. Dit met uitzondering van derden die worden ingeschakeld bij de uitvoering van uw bestelling. Bij het plaatsen van een bestelling hebben wij uw naam, het factuur- en afleverings adresgegevens en betaalgegevens nodig om de bestelling uit te kunnen voeren. Deze betaalgegevens zullen gebruikt worden om u de aangekochte producten te factureren.

Bij het aanmaken van een account wordt u gevraagd of u een nieuwsbrief wenst te ontvangen. Mocht u dit niet wensen kies dan voor het hokje 'nee'.

Voor statistische doeleinden worden bezoekersstatistieken van onze website bijgehouden. Gegevens zoals bezoekersaantallen en bezoekfrequentie worden gebruikt voor intern onderzoek ten behoeve van het verbeteren en actualiseren van de website. Deze informatie is echter algemeen van aard en de identiteit van de bezoeker blijft derhalve onbekend.

Vragen? Neem contact met ons op
Design: De Staat van Creatie - Techniek: ecBase - Illustraties: Holly Ink © Vanilla - Venture 2024 - Sitemap